a520341_imagesCA4OEKR1.jpg

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده - فایل استیو2000

فایل استیو2000

فایل استیو

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

فرمت فایل : pptx

حجم : 406

صفحات : 26

گروه : مدیریت

توضیحات محصول :

عنوان: پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی)

فرمت:‍ پاورپوینت

تعداد اسلاید: 26 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان" تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده " می باشد که در حجم 26 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری

عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری

تعریف رضایتمندی

خریداران چگونه به انتظارات خود شکل می دهند؟

ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان

زنجیره فایده مایکل پورتر

فرآیند فعالیتهای اصلی

محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته

دو روش حفظ مشتریان

مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی

5 سطح مختلف سرمایه گذاری برای شرکت در زمینه ایجاد رابطه با مشتری

سطوح مختلف بازاریابی رابطه

روشهای ایجاد فایده برای مشتریان

انواع مشتری

تعریف مشتری سودآور

سودآوری شرکت به چه بستگی دارد؟

تعریف مزیت رقابتی

تعریف مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

تعریف کیفیت

ویژگیهای یک استراتژی بازاریابی با کیفیت فراگیر

مسئولیتهایی مدیران بازاریابی در یک شرکت کیفیت گرا

نقشهای بازاریابان برای کمک به شرکت برای ارائه کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان هدف

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

 

قیمت محصول : 9000 تومان

دانلود
برچسب

دانلود پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری تعریف رضایتمندی ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان زنجیره فایده مایکل پورتر فرآیند فعالیتهای اصلی محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته دو روش حفظ مشتریان مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی

تاریخ ارسال: چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 13:42 | نویسنده: علی | چاپ مطلب
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس
عطر - عطر گیرنده دیجیتال موبایل خرید اینترنتی تک سبد گیرنده دیجیتال موبایل خرید دانگل براوو دانگل ezcast گن لاغری گن لاغری میس بلت عینک ریبن اصل خرید hot shaper خرید لیوان لنزی ساخت وبلاگ فروش گوش پاکن برقی لباس زنانه ساعت مچی ارزان هاست لینوکس خرید کیف اسباب بازی مگامایند 19500 تومان مونوپاد دستکش جادویی سیلور تاچ مونوپاد حرفه ای ساعت دیواری فانتزی کارواش خانگی خرید مونوپاد ارزان خرید لباس زنانه فروش فانی بافت خرید ساعت دیواری مدرن پاور بانک همراه اتو موی پرو ویو prowave چراغ جادویی لایت آپ light up عینک آفتابی مارک فانتوم جادویی خرید مونوپاد با ضمانت فروشگاه خرید ساعت دیواری خرید گن لاغری مردانه شلوار ساپورت عینک آفتابی پلیس دستگیره آشپزخانه سیلیکونی خرید ساعت مچی کاسیو ساعت مچی کاسیو عینک آفتابی مردانه توپ هاور بال hover ball ساخت وبلاگ رایگان دوره آموزشی| کلاس| بازرسی فنی| جوش| پایپینگ| رنگ - دوره بازرسی جوش پایپینگ مدرک معتبر و بین المللی گواهینامه رنگ و سندبلاست تبادل لینک طراحی فروشگاه اینترنتی - طراحی فروشگاه اینترنتی خرید اینترنتی جدیدترین محصولات - خرید اینترنتی جدیدترین محصولات گیره کوچک کننده بینی - گیره کوچک کننده بینی تم باکس Theme Box - تم باکس Theme Box خرید عینک آفتابی - خرید عینک آفتابی خرید محصولات پرفروش - خرید محصولات پرفروش سایت بیوگرافی - سایت بیوگرافی تبادل لینک - تبادل لینک سایت تبادل لینک - سایت تبادل لینک فروشگاه تی شرت و پلیور خرید ساعت مچی شرکت نورپردازی خرید آنلاین کتاب خرید ساعت مچی فروش کفش دخترانه و کتانی پسرانه خرید ساعت دیواری تلویزیون شهری تبادل لینک سایت سرگرمی - سایت سرگرمی خبرگزاری کارون - پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کارون خرید اینترنتی گن ساعت شنی - خرید اینترنتی گن ساعت شنی سلطان موزیک - بزرگترین مرجع موسیقی جهان تبادل لینک - تبادل لینک سایت بیوگرافی - سایت بیوگرافی خرید کمربند میس بلت - خرید کمربند میس بلت 98 پست خرید پستـی عینک آفتابی زنانه و مردانه پاور بانک ارزان ثبت آگهی و تبلیغ - درج آگهی- درج تبلیغ - ثبت رایگان اطلاعات شغلی