فایل استیو2000

فایل استیو2000

فایل استیو
فایل استیو2000

فایل استیو2000

فایل استیو

اثربخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش

اثربخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش

اثربخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش

فرمت فایل : docx

حجم : 362

صفحات : 152

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

اثربخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش

در 152 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                        صفحه

 

چکیده  فارسی.. 1

 

فصل اول: کلیات پژوهش

 

1- 1- مقدمه.. 2

 

1- 2- بیان مسئله.. 4

 

1- 3- اهمیت و ضرورت انجام پژوهش.. 7

 

1- 4- اهداف پژوهش.. 8

 

1- 4- 1- هدف کلی.. 8

 

1- 4- 2- اهداف جزئی.. 8

 

1- 5- فرضیات تحقیق.. 8

 

1- 6- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها.. 9

 

فصل دوم: ادبیات، مستندات، سابقه و پیشینه پژوهش

 

 2-1- مقدمه.. 11

 

2-2- مبانی نظری پژوهش.. 12

 

2-2-1- مقابله با استرس.. 12

 

2-2-1-1- تاریخچه مقابله.. 13

 

2-2-1-1- انواع روش های مقابله ای.. 14

 

2-2-1-3- راهبردهای مقابله با استرس وسلامت روان.. 17

 

2-2-1-4- چگونگی تاثیر شیوه های مقابله ای.. 22

 

2-2-1-5-  نظامهای رفتار مقابله ای.. 22

 

 

 

2-2-1-6- مدل های نظری در مورد منابع وفرایندهای مقابله   22

 

2-2-1-7- آموزش مصون سازی در مقابل استرس..

 

24

 

2-2-1-8- عوامل مربوط به رابطه درمانگر و مراجع در آموزش ایمن سازی در مقابل استرس.. 24

 

 

 

2-2-1-9- کاربردهای اختصاصی آموزش ایمنی سازی در مقابل بیماریهای روانی   25

 

2-2-1-9- فرایند مفهوم سازی مجدد..

 

26

 

2-2-1-10-  مرحله اکتساب و تمرین مهارت ها.. 27

 

 

 

2-2-1-11- مراحل مقابله با تنیدگی از دیدگاه لازاروس   27

 

2-2-1-12- مدل مفهومی و بنیادی مقابله در برابر استرس   28

 

2-2-1-13-  ارزیابی شناختی در مقابله با استرس ها..

 

31

 

2-2-1-14- تدابیر مقابله ای.. 32

 

2-2-2- دانش آموزان تیزهوش.. 32

 

2-2-2- 1- تعریف هوش.. 36

 

2-2-2- 2- عوامل موثر در تیزهوشی.. 38

 

2-2-2- 3- انواع هوش.. 41

 

2-2-3- استرس ادراک شده.. 41

 

2-2-3-1- نشانه ها و علایم استرس.. 43

 

2-2-3-2- علتهای استرس.. 43

 

2-2-3-3- عوامل استرس زای سنین مدرسه.. 44

 

2-2-3-4-  انواع استرس.. 45

 

2-2-3-5-  مولفه های استرس.. 45

 

2-2-3-6- نظریات مربوط به استرس.. 47

 

2-2-3-7- شیوه های مقابله با استرس.. 48

 

2-2-3-8- واکنش های استرس.. 49

 

2-2-3-9- استرس و پاسخ فیزیولوژیایی.. 49

 

 

 

2-2-3-10- نقش استرس درسلامت روانی و اجتماعی و شخصیتی دانش آموزان   50

 

2-2-3-11- پیشگیری از استرس..

 

50

 

2-2-3-12- آموزش تلقیح استرس.. 51

 

2-2-3-13- هدف از آموزش کنترل استرس.. 51

 

2-2-3-14- مراحل آموزش تلقیح استرس.. 52

 

2-2-3-15- استرس و دستگاه ایمنی.. 52

 

2-2-3-16- تعدیل کننده های استرس.. 53

 

2-2-3-17-  رابطه استرس ادراک شده با سلامت عمومی.. 53

 

2-2-3-18- تکنیکهای از بین بردن استرس.. 54

 

2-2-4- اضطراب امتحان.. 56

 

2-2-4-1- تعریف اضطراب امتحان.. 57

 

2-2-4-2-  تاریخچه اضطراب امتحان.. 58

 

2-2-4-3- مدلهای اضطراب امتحان.. 59

 

2-2-4-3- 1- مدل شناختی – توجهی.. 60

 

2-2-4-3- 2- مدل فرایند انتقالی.. 60

 

2-2-4-3- 3-  مدل نقص مهارت ها.. 60

 

2-2-4-3- 4- مدل پردازش اطلاعات.. 60

 

2-2-4-4- نظریه های روانکاوانه اضطراب.. 61

 

2-2-4-4-1- نظریه فروید در مورد اضطراب.. 61

 

2-2-4-4-2- نظریه نوفرویدی.. 63

 

2-2-4-4-3- نظریه های رفتاری اضطراب.. 63

 

2-2-4-4-4- نظریه های یادگیری شناختی ـ اجتماعی.. 64

 

2-2-4-4-5- نظریه های شناختی اضطراب.. 65

 

2-2-4-4-6- نظریه بیولوژیکی اضطراب.. 66

 

2-2-4-5-دیدگاه های اضطراب.. 68

 

2-2-4-5-1- دیدگاه روانکاوی در مورد اضطراب.. 68

 

2-2-4-5-2- دیدگاه ژنتیک در زمینه اضطراب.. 69

 

2-2-4-5-3- دیدگاه اجتماعی فرهنگی.. 69

 

2-2-4-5-4- دیدگاه شناختی در مورد علت اضطراب.. 70

 

 

 

2-2-4-5-5- دیدگاه انسان گرایی و اصالت وجود در مورد اضطراب   70

 

2-2-4-5-6- دیدگاه اجتماعی در مورد علت اضطراب..

 

71

 

2-2-4-5-7- دیدگاه رفتارگرایی در مورد اضطراب.. 71

 

2-2-4-6-علت اضطراب از دیدگاه روان پویایی.. 71

 

2-2-4-6-1- انواع اضطراب امتحان.. 72

 

2-2-4-6-2- نشانه‌های اضطراب ناتوان‌کننده.. 72

 

2-2-4-6-3- ابعاد اضطراب امتحان.. 73

 

2-2-4-6-4- علل اضطراب امتحان.. 73

 

2-2-4-6-5- مقابله با اضطراب امتحان.. 74

 

2-2-4-6-6- مقابله با اضطراب.. 74

 

2-2-4-6-7- کنترل اضطراب در حین امتحان.. 75

 

2-2-4-6-8- اختلالات اضطرابی.. 75

 

2-2-4-6-9- انواع اضطراب.. 78

 

2-3- پیشینه پژوهش.. 79

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

 

3-1- مقدمه.. 89

 

3-2- روش پژوهش.. 89

 

3-3- جامعه آماری.. 89

 

3-4- حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 89

 

3-5- ابزارهای پژوهش.. 89

 

3-6- روش اجرا.. 91

 

3- 7- روش‌ تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 91

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و بیان نتایج حاصل از آن

 

4-1- مقدمه.. 93

 

4-2- یافته های جمعیت شناختی.. 93

 

4-3- یافته های توصیفی.. 95

 

4-4- یافته های استنباطی.. 96

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

5-1- مقدمه.. 103

 

5-2- بحث ونتیجه گیری.. 103

 

5- 3- محدودیتها.. 106

 

5- 4- پیشنهادات.. 107

 

5- 4- 1- پیشنهادات پژوهشی.. 107

 

5- 4- 2- پیشنهادات کاربردی.. 107

 

منابع و مأخذ.. 109

 

منابع فارسی.. 109

 

منابع انگلیسی.. 114

 

پیوست.. 119

 

 

 

پیوست الف) پرسشنامه استرس ادراک شده (میمورا وگریفث)   120

 

پیوست ب) مقیاس اضطراب امتحان (اسپیل برگر)..

 

122

 

چکیده انگلیسی.. 136

 

 

 

فهرست جدول ها

 

 

 

عنوان                                                                                                صفحه

 

 

 

جدول (4-1) توزیع فراوانی آزمودنی های برحسب سن و رتبه تولد در گروه دانش آموزان آزمایش و کنترل.. 93

 

جدول (4-2) توزیع فراوانی آزمودنی های برحسب شغل والدین و وضعیت مالی در گروه دانش آموزان آزمایش و کنترل.. 94

 

جدول (4-3)  توزیع فراوانی بر حسب تحصیلات والدین آزمودنی های گروههای آزمایش و کنترل.. 94

 

جدول (4- 4) میانگین و انحراف معیار متغیرهای پژوهش.. 95

 

 

 

جدول (4- 5) میانگین و انحراف معیار متغیر اضطراب امتحان و مولفه های آن   96

 

جدول(4-6) نتایج آزمون لوین جهت برابری کواریانس های خطا..

 

96

 

جدول (4-7) نتایج آزمون معناداری تحلیل کواریانس چند راهه (Mancova) بر روی متغیرهای استرس ادراک شده و مولفه های آن.. 97

 

جدول (2-8) نتایج آزمون معناداری تحلیل کواریانس چندراهه بر روی متغیر استرس ادراک شده و مولفه های آن.. 98

 

جدول (4-9) نتایج آزمون تعقیبی برای متغیر استرس ادراک شده و مولفه های آن (استرس منفی و مثبت) (مقایسه میانگین‌ها).. 98

 

جدول(4-10) نتایج آزمون لوین جهت برابری کواریانس های خطا.. 99

 

 

 

جدول (4-11) نتایج آزمون معناداری تحلیل کواریانس چند متغیری  در دوگروه   99

 

جدول (4-12) نتایج آزمون تحلیل کواریانس چند متغیری (مانکوا) (متغیر اضطراب امتحان)  برای مقایسه گروه آزمایش و کنترل..

 

100

 

جدول (4-13) نتایج آزمون تعقیبی برای متغیر اضطراب امتحان  و مولفه های آن(مقایسه میانگین‌ها).. 101

 

چکیده

 

هدف پژوهش حاضر تعیین اثر بخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش می باشد.

این پژوهش از نوع نیمه آزمایشی است که به صورت طرح (پیش آزمون- پس آزمون) با گروه کنترل اجرا شد.

جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان تیز هوش مقطع دبیرستانی شهرگیلان تشکیل دادند؛

که به گزارش آموزش و پرورش شهر گیلان 200 نفر برآورد شده است. در این پژوهش 34 نفر به صورت در دسترس انتخاب شدند.

و در دو گروه آزمایش (17N=) و کنترل (17N=) به صورت تصادفی گمارده شدند.

برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه های اضطراب امتحان (اسپیل ‌برگر) و استرس ادراک شده (میمورا و گریفث)استفاده شد.

برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش آماری واریانس چند متغیره (MANCOVA) استفاده شد.

نتایج یافته ها نشان داد که آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش تاثیر معنی داری دارد.

به عبارتی دیگر می توان نتیجه گرفت که استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان در گروه آزمایش تعدیل یافت،

لذا از آموزش مقابله با استرس به عنوان یک روش موثر بر کاهش استرس و اضطراب استفاده نمود.

واژه های کلیدی: مقابله با استرس، استرس ادراک شده، اضطراب امتحان، تیزهوش

قیمت محصول : 95000 تومان

دانلود

رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل

رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل

باید مطالعات نظری و تجربی گوناگونی عواملی که منجر به رضایت زناشویی متأهلین می گردد و بررسی میزان رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی، انجام شود

دانلود رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل

رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در اساتید 
رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی
بلوغ عاطفی
 رضایت زناشویی
 رضایت زناشویی در اساتید 
رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل
بلوغ عاطفی اساتید متأهل
بلوغ عاطفی
رضایت زناشویی
 رضایتمندی زناشویی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 251 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90

 رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل شهر انجام شده است که پژوهشی از نوع همبستگی می باشد.جامعه آماری شامل کلیه بین اساتید متأهل و حجم نمونه 120 نفر از این جامعه می باشد. یافته های پژوهش نشان می دهد که بین بلوغ عاطفی و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل شهر رابطه معنادار وجود دارد. با توجه به تحلیل یافته ها بوسیله همبستگی ،بین مولفه های بلوغ عاطفی (ثبات عاطفی ،بازگشت عاطفی وسازگاری اجتماعی) و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه مثبت معنادار وجود دارد.همچنین بین فروپاشی شخصیت و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل رابطه معکوس (منفی) معنادار وجود دارد. یعنی هر اندازه فروپاشی شخصیت بالا باشد احتمال رضایتمندی زناشویی کمتر است و بالعکس همچنین نتایج نشان دادکه بین فقدان استقلال و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه معنادار وجود ندارد. با توجه به ارتباط بالای بلوغ عاطفی با رضایتمندی زناشویی پیشنهاد می‌گردد سازمان‌های متولی امور آموزش در کشور، بیشتر به مقوله آموزش مهارتهای لازم جهت افزایش بلوغ عاطفی بپردازند تا باعث بهبود روابط زناشویی و محکمتر شدن بنیان خانواده گردد.

کلید واژه: بلوغ عاطفی، رضایتمندی زناشویی، بین اساتید متأهل

بیان مسئله

 با شروع زندگی مشترک و ایجاد رابطه زناشویی، رضایت زناشویی به متغیری مهم در رابطه با کیفیت زندگی بدل میشود. رضایت زناشویی یک متغیر نگرشی است و بنابراین یک خاصیت فردی زن و شوهر محسوب می شود. رضایت زناشویی فرآیندی است که در طول زندگی زوجین به وجود می‌آید و لازمه‌ی آن انطباق سلیقه‌ها، شناخت ویژگی‌های شخصیتی،ایجاد قواعد رفتاری و شکل‌گیری الگو‌های مراوده‌ای است.( خدابخش احمدی و همکاران،1384).

بدین ترتیب می‌توان گفت: زوجینِ دارای رضا‌مندی، در حیطه‌های گوناگون زندگی با همدیگر توافق دارند.‌این چنین زن و شوهر‌هایی از نوع و سطح روابط عاطفی‌شان راضی‌ هستند،پای‌بندی‌های مذهبی مشترکی دارند، وقت و مسائل مالی خودشان را به خوبی برنامه‌ریزی ومدیریت می‌کنند، در مسائلی که اختلاف نظر دارند، مصلحت زندگی و خانواده را بر مصلحت خود ترجیح داده، از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند، از نوع و کیفیت گذران اوقات فراغت و رفت‌وآمد با اقوام و دوستان رضایت دارند و در نهایت، در تعداد و نوع تربیت فرزندان با هم اشتراک نظر دارند. اهمیت کیفیت زندگی‌زناشویی یا همان رضا‌مندی و نارضا‌مندی زناشویی، در تأثیر آن بر سلامت روانی و جسمانی پدیدار می‌شود. مطالعات نشان داده است که رضا‌مندی و یا نارضا‌مندی زناشویی، بر بسیاری از ابعاد زندگی فردی و اجتماعی تأثیر می‌گذارد، برای مثال، نتایج مطالعات در محدوده تأثیر جسمانی نشان داد، افراد متأهل که زندگی‌شان پایدار بوده و استحکام بیشتری داشته، عموماً عمر طولانی‌ دارند، از نظر جسمانی سالم‌ترند، شاد هستند و بیشتر احتمال دارد که از سرطان نجات یابند. ( خدابخش احمدی و همکاران،1384).افراد متأهل ی که زندگی‌شان پایدار بوده و استحکام بیشتری داشته و از رضا‌مندی زناشویی بالایی برخوردارند. بیشتر عاطفی‌اند و در مقایسه با افراد ناسازگار، کمتر دچار مشکلات روان‌شناختی می‌شوند.

بلوغ عاطفی را می توان به توانایی کنترل خود در مقابل ناکامی ها، احساس مسئولیت در قبال تصمیمات و اعمال شخصی و سطح مطلوبی از آگاهی نسبت به عواطف خود توصیف نمود. مواری (1997) بلوغ عاطفی را به توانایی عشق دادن و عشق گرفتن، توانایی رو به رو شدن با واقعیات زندگی و تجزیه و تحلیل جزئیات آن وقایع، توانایی تعبیر مثبت داشتن از رویدادها و تجربیات ناگوار زندگی، توانایی یادگیری از شکست ها و تجارب تلخ زندگی، توانایی پذیرش شکست ها و ناکامی ها، توانایی کنترل خشم و رهایی از رفتار های تکانشی توصیف کرده است.عوامل گوناگونی بر رضایت زناشویی تاثیر گذارند که هر کدام از این عوامل نیز در جایگاه خود به طور مستقیم یا غیر مستقیم از بلوغ عاطفی تاثیر می گیرد و ...

فرضیات تحقیق

1-      بین میزان رابطه بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه معنا داری وجود دارد.

2- بین رضایت زناشویی مردان و زنان تفاوت معناداری وجود دارد.

3- مولفه ها و شاخص های بلوغ عاطفی می توانند رضایت زناشویی بین بین اساتید متأهل مرد و زن را پیش بینی کنند.

فهرست مطالب

عنوان                                                        صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق…………………….. 1

1-1-    مقدمه............ 2

1-2-    بیان مسئله. 2

1-3-    اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-    اهداف تحقیق.. 5

1-5-    سوالات تحقیق.. 5

1-6-    فرضیات تحقیق.. 5

1-7-    نعاریف واژه ها 5

فصل 2-   ادبیات و مستندات تحقیق... 7

2-1-    تعریف بلوغ.................. 8

2-2-    تعریف عاطفه. 8

2-3-  مفهوم بلوغ عاطفی.. 9

2-4-    بلوغ عاطفی از دیدگاه روان شناسان.. 10

2-5-  عوامل مؤثر بر بلوغ عاطفی.. 12

2-6-    ویژگی های افرادی که به بلوغ عاطفی نرسیده اند. 14

2-7-    نیازهای عاطفی فرد و اهمیت آن ها 15

2-8-    تعادل عاطفی و روانی زوجین.. 16

2-9-  رضایت‌مندی زناشویی.. 18

2-10- تاریخچه‌ی رضایت‌مندی زناشویی.. 19

2-11-  رضایت‌مندی زناشویی از دیدگاه اسلام. 21

2-12-  عوامل تعیین کننده موفقیّت ازدواج و رضایت زناشویی.. 23

2-13- نقش هوش عاطفی در روابط زوج‌های جوان.. 30

2-14-  نظریه‏های مرتبط با آسیب شناسی رضامندی زناشویی.. 32

2-15- عوامل نارضایتی زوجین در زندگی مشترک... 36

2-16- ادراک عاطفی و روابط زوجین.. 40

2-17- تأثیر عواطف و هیجانات در رضایتمندی زناشویی.. 42

2-18- اهمیت بلوغ عاطفی در تحکیم پیوندهای زناشویی.. 45

2-19- مدیریت عواطف و تأثیر آن بر رضایتمندی زناشویی.. 47

2-20-    عوامل جدائی عاطفی و نارضایتی های زناشویی زوجین.. 49

2-21-  روش هایی برای بهبود بلوغ عاطفی و رضایتمندی زناشویی.. 51

2-22- تحقیقات انجام شده 52

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 55

3-1-       روش تحقیق.. 56

3-2-       جامعه آماری.. 56

3-3-       نمونه و روش نمونه گیری.. 56

3-4-       روش گردآوری اطلاعات... 57

3-5-       ابزار گرد آوری اطلاعات... 57

3-6-       روش های تجزیه و تحلیل داده ها 59

فصل 4-   تجزیه و تحلیل اطلاعات... 60

4-1-   یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق...................... 61

4-2-    یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق........................ 65

فصل 5-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 74

5-1-    نتیجه گیری.. 75

5-2-    پیشنهادات... 78

فهرست منابع.. 79

فهرست جداول

3-1-    نحوه ی امتیازدهی به پرسشنامه مقیاس بلوغ عاطفی (EMS) 58

4-1-    توزیع سنی بین اساتید 62

3-2-    میزان تحصیلات بین اساتید 62

4-3-    مقایسه انحراف معیارو میانگین نمرات بلوغ عاطفی و ابعاد آن در بین اساتید متأهل بر حسب جنسیت... 65

4-4-    میانگین و انحراف معیار شاخص های بلوغ عاطفی در بین اساتید متأهل 65

4-5-    مقایسه میانگین نمره رضایتمندی زناشویی و ابعاد آن در نمونه های مورد مطالعه بر حسب جنس... 66

4-6-    شاخص های توصیفی رضایت زناشویی و بلوغ عاطفی و مؤلفه های آن در آزمودنیهای پژوهش... 67

4-7-    ارتباط نمره بلوغ عاطفی و مؤلفه های رضایتمندی زناشویی.. 68

4-8-    مقایسه میانگین رتبه نمره ابعاد هوش هیجانی در نمونه های مورد مطالعه بر حسب جنس... 69

4-9-    جدول ضرایب همبستگی بلوغ عاطفی و مؤلفه های آن با رضایت زناشویی در زنان پژوهش و همسرانشان. 69

4-10-  جدول خلاصه نتایج همبستگی چندگانه مؤلفه های بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در زنان پژوهش.... 69

4-11-  خلاصه نتایج همبستگی چندگانه مؤلفه های بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در همسران  70

4-12-  خلاصه نتایج همبستگی چندگانه بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در زنان پژوهش و همسرانشان.. 71

4-13-  میزان همبستگی بین موفقیت شغلی با بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی.. 71

فهرست شکل­ها

4-1-       توزیع سنی بین اساتید زن.. 63

4-2-       توزیع سنی بین اساتید مرد. 63

4-3-       میزان تحصیلات بین اساتید زن.. 64

4-4-       میزان تحصیلات بین اساتید مرد. 64

 

 

 

دانلود رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل

دانلود پاورپوینت کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی

دسته بندی مقاله و تحقیق
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1250 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

دانلود پاورپوینت کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی

فصل اول (اخلاق دانش اندوزی)

نوشته: احمد حسین شریفی

15 اسلاید قابل ویرایش


فهرست مطالب:

  • اهمیت و ضرورت
  • دانش اندوزی و پارسایی
  • موانع دست یابی به علم حقیقی
  • آداب اخلاقی آموختن
  • خودشناسی


قسمتی از متن :

موانع دستیابی به علم حقیقی

1- پیروی از حدس و گمان:

برخی به خاطر راحت‌طلبی اساس زندگی را بر گمان بنا می‌کنند و این امر زیان‌های جبران ناپذیر به بار می‌آورد، درحالیکه باید از یقین پیروی نمود.

 

2- تقلید کورکورانه:

- منشأ تقلید خود باختگی فکری است.

- مهار تفکر خود را بدست دیگران بدهد و خارج از چارچوب اندیشه‌های وارداتی بیاندیشد.

دانلود دانلود پاورپوینت کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسیمخاطب فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند مدرس عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از 10 اپلیکیشن موبایلی موفق ملزومات پخش کننده MP4 و PDF دسترسیذریافت آنی لینک دانلود به

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی
Learn how to create a custom mobile application with no codecs
آ»وزش موبایل مارکتینگ
آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل
موبایل
ساخت اپلیکیشن اختصاصی
ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی
فیلم آموزش موبایل مارکتینگ
دسته بندی مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل zip
حجم فایل 0 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیز را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:دریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: بیش از ۷۰۰ مگابایت فیلم؛ سورس و جزوه آموزشی

چند ساعت در روز با موبایل خود کار می کنید؟ و چند ساعت تلویزیون می بینید؟!

  • چرا دیجی کالا فقط برای اپلیکیشن موبایلی خود در تلویزیون تبلیغ کرد؟
  • آیا می دانید کافه بازار مدعی است که بیش از ۱۰% ترافیک و پهنای باند ایران را در دست دارد؟
  • آیا می دانید موبایل مارکتینگ تنها راه موفقیت کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟
  • آیا می دانید هزینه طراحی یک اپلیکیشن موبایل چند میلیون تومان است؟

مزایای این ویدیو آموزشی:

  • یادگیری ۳ راه فوق العاده برای ساختن یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی
  • یادگیری جدیدترین متدهای موبایل مارکتینگ در افزایش فروش
  • حداقل ۱۰ میلیون تومان صرفه جویی در هزینه های کسب و کار نظیر برنامه نویسی موبایل
  • استفاده و آشنایی با تجربیات موفق در این حوزه

اگر مدتها در آرزوی داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی موبایلی برای کسب و کار خود هستید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید.
یا اگر کسب و کاری موفق دارید و می خواهید به حوزه موبایل مارکتینگ وارد شوید و مشتریان جدید بیابید.این ویدیو دقیقا برای شما است.

 

سوالات متداول

۱- من می خواهم نسخه  Full HD فشرده نشده برایم پست شود؟

شما می توانید پس از خرید آنلاین نسخه دانلودی در بخش توضیحات درخواست خود را اعلام نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و پس از دریافت مابه تفاوت هزینه پست پیشتاز و بسته فیزیکی برای شما ارسال کنند.

۲-  آیا این آموزش ها در ایران کاربردی و اجرایی هستند؟

بله کلیه موارد مطرح شده در این آموزش حاصل تجربه عینی من در بازار کار ایران می باشد.تمام مطالب گفته شده قبلا اجرا شده‌اند و بدون شک می‌تواند در موفقیت شما در بازاریابی با موبایل در حداقل زمان موثر باشد.

۳- آیا اپلکیشن های ساخته شده با این آموزش کاربردی و موثر هستند؟

ما ثابت می کنیم که ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار از این فرآیند و چارچوب برای برنامه موبایلی خود استفاده کرده اند

 

برخی از مطالبی که در این ویدیو آموزش داده می شود:

  • ۳ راز برای ساخت اپلیکیشن اندرویدی و ios بدون نیاز به کدنویسی :
    برنامه نویسان هرگز این روش ها را به شما نخواهند گفت
    دموی نمونه های موفقی که با این روش ساخته و در کافه بازر یا سیب چه عرضه شده اند
    بدون کدنویسی و در کمترین زمان ممکن یک اپلیکیشن حرفه ایی برای خود بسازید
    و…
  • تکنیک های موبایل مارکتینگ:
    هرم موبایل مارکتینگ
    ترفند ساخت ussd بدون پرداخت هزینه نظیر *۷۸۹*۲# اختصاصی برای شما
    شبکه های اجتماعی موبایلی ؛ QR و درگاه هایی که باید بدایند
    و…
  • امکانات و نکات حیاتی که در اپلیکیشن موبایلی خود باید رعایت کنید:
    ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار چه نوع اپلیکیشن هایی هستند؟
    آنالیز گام های سایت های بزرگ نظیر شیپور ؛ دیوار ؛ ورزش۳ و… در موبایل مارکتینگ
    ترفندهای بازاریابی در تلگرام
    و…
  • یک سورپرایز در اول کارگاه(نتیجه ۵ تا ۷ سال تحقیق)مهمترین راز در موفقیت یک استارتاپ چیست؟
    بررسی موفقیت دیجی کالا ؛ آپارات ؛ کلوپ و….
    ۵ اصل حیاتی یک کسب و کار که موفقیت استارتاپ شما را تضمین می کند
    و…

با خرید این ویدیو دقیقا چه چیزهایی کسب می کنم؟

فیلم با کیفیت از کارگاه حضوری
جزوه و پاورپوینت گام به گام کل کارگاه
دریافت صوت ضبط شده کارگاه
دانلود آنی کل محصول به محض خرید
و یک سورپرایز ویژه!

دانلود دموی فیلم موبایل مارکتینگ

آیا مبلغ این فیلم آموزشی مناسب است؟

۶۸ هزار تومان بسیار بسیار ارزان است. توجه کنید این یک کارگاه تئوری نیست و برای اولین بار به صورت حضوری برگزار می‌شود مثلا اگر فقط بتوانید یک اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار خود ایجاد کنید حداقل ۵ میلیون تومان در هزینه های برنامه نویسی خود صرفه جویی کرده اید این درحالی است که اصلی ترین نکات در بازاریابی موبایل نیز در کلاس مطرح می شود. آیا ارزش این سرمایه‌گذاری را ندارد؟

شاید بپرسید!

با دیدن یک فیلم آموزشی نمی توان مهارتی آموخت!
نظر شما شاید درست باشد. اگر آموزش های ارائه شده صرفا جمع‌آوری مطلب از کتاب‌های داخلی و خارجی باشد مطالب شاید کابردی نباشد. ولی شما با یک مدرس یا آموزشگاه کار نمی کنید و از کسی آموزش می‌بینید که تا به حال بیش از ۶۰۰ وب سایت و برنامه موبایلی  راه اندازی و به ده ها شرکت ایرانی مشاوره داده است و به طور عملی و دقیقا با وضعیت کسب و کارهای آنلاین و مشکلات آن‌ها آشنا است. مهم‌تر از آن، ارائه دهندگان دوره انحصاری موسا مارکتینگ راهکارهای حل این مشکلات را نیز بارها آزموده اند و به آن آشنا هستند.

شما را نمی شناسم!
اگر هنوز در کارگاه های ما شرکت نکرده اید یا کتاب ها و سایر محصولات را ندیده اید توصیه می کنم ادامه این صفحه را نخوانید! و همینجا خرید را متوقف کنید و چند دقیقه در صفحه اول سایت برخی از مقالات آموزشی ما را بخوانید یا اینکه فصل اول کتاب انفجار با دست خالی را از اینجا دانلود کنید یا در نهایت ۱ دقیقه زمان بگذارید و ویدیو معرفی بالا را ببینید!

پس از مشاهده ویدیو آموزش موبایل مارکتینگ چه توقعی می توانم از خودم داشته باشم؟

در کمترین زمان ممکن می توانید یک اپلیکیشن موبایلی حرفه ایی برای خود طراحی کنید
فروشتان به سرعت افزایش می‌یابد
بسیاری از ابزارهای مهم نظیر اپلیکیشن ؛ QR ؛ USSD و… را بدون هزینه در بازاریابی خود استفاده می کنید.
کسب و کار شما با کاربران بسیار بیشتری روبرو خواهد شد و خیلی سریع پیشرفت خواهید کرد.
حتی خودتان هم می توانید برای دیگران خدمات مشابه ارائه کنید و سود مناسبی هم کسب کنید.

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی:

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:ذریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: حدود ۳۲۰ مگابایت فیلم از اپیزود موبایل مارکتینگ از سری مهارت های موسا مارکتینگ در افزایش فروش

 

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

نمونه سوالات بهیاری ویژه دانش آموزان ورودی دبیرستان پایه دهم

نمونه سوالات بهیاری ویژه دانش آموزان ورودی دبیرستان پایه دهم

این مجموعه جهت آندسته از دانش آموزان عزیزی فراهم شده که قصد ورود به دبیرستان بهیاری را داشته که همان پایه دهم میباشد نمونه سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم که سوالاتی فوق العاده موثر و کارآمد در آزمون مربوطه می باشد و مطمئنا داوطلبان گرامی پس از تهیه و مطالعه دقیق نمونه سوالات مربوطه بطور قطع و یقین موفق خواهند شد و با خاطر مطمئن خود را

دانلود نمونه سوالات بهیاری ویژه دانش آموزان ورودی دبیرستان پایه دهم

آزمون بهیاری
بهورزی
ورودی دبیرستان
پایه دهم
دانش آموزان
دبیرستان بهیاری
کمک بهیاری
ورودی
پایه دهم
نمونه سوالات
اختصاصی
عمومی
پاسخنامه
جواب
پاسخ
دانلود رایگان
دانلود فایل
استخدامی
1395
95
1394
94
آزمون استخدامی1394
94
1395
95
دستگاههای اجرایی
هلال احمر
پاسخنامه
دفترچه آزمون
بهیاری
اختصاصی
مصاحبه
عمومی
نمونه سوالات
دسته بندی پرستاری
فرمت فایل pdf
حجم فایل 4062 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 266

این مجموعه جهت آندسته از دانش آموزان عزیزی فراهم شده که قصد ورود به دبیرستان بهیاری را داشته که همان پایه دهم میباشد نمونه سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم که سوالاتی فوق العاده موثر و کارآمد در آزمون مربوطه می باشد و مطمئنا داوطلبان گرامی پس از تهیه و مطالعه دقیق نمونه سوالات مربوطه بطور قطع و یقین موفق خواهند شد و با خاطر مطمئن خود را در لیست قبول شدگان آزمون امسال ببینند.درهرحال این مجموعه گرانبها فوق العاده کارآمد و موثر در قبولی آزمون مربوطه بوده و هرگز شما را ناامید و پشیمان نمیکند و نخواهد کرد انشاالله...

دانلود نمونه سوالات بهیاری ویژه دانش آموزان ورودی دبیرستان پایه دهم