a520341_imagesCA4OEKR1.jpg

پایان نامه ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان - فایل استیو2000
X
تبلیغات
وکیل جرایم سایبری

فایل استیو2000

فایل استیو

پایان نامه ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان

پایان نامه ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان

پایان نامه ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان

فرمت فایل : docx

حجم : 4414

صفحات : 97

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان

این پایان نامه با فرمت ورد و پی دی اف و پاورپوینت میباشد و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

word ،pdf،power point

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                    صفحه

چکیده     1

فصل اول: کلیات پژوهش     

1-1-مقدمه           2

1-2-بیان مساله     4

1-3-اهمیت و ضرورت موضوع         7

1-4-اهداف پژوهش            8

1-4-1-هدف کلی پژوهش     8

1-4-2-اهداف جزئی پژوهش 8

1-5-سوالات پژوهش           9

1-6-تعاریف متغیرها          10

1-6-1-تعاریف عملیاتی       10

فصل دوم: پیشینه پژوهش    

2-1-مقدمه           12

2-2-ادبیات موضوعی تحقیق 13

2-2-1-ماهیت و اهداف آموزش تلفیقی- فراگیر    13

2-3-اهداف تلفیق   19

2-4-اجرای تلفیق   19

2-5-نگرش          20

2-6-مهارت معلمان 20

2-7-حمایت          20

2-8-برنامه درسی  21

2-9-جامعه          21

2-10-تاریخچه طرح آموزش تلفیقی- فراگیر       21

2-10-1-گروه آسیب دیده بینایی          22

2-10-2-گروه آسیب دیده شنوایی        22

2-10-3-گروه آسیب دیده جسمی– حرکتی         23

2-10-4-خدمات ارائه شده:   24

2-11-اصول کلی آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه     27

2-12-مقایسه آموزش تلفیقی و فراگیر   28

2-12-1-آموزش فراگیر       28

2-12-2-کودکان نیمه شنوا                29

2-13-انواع ناشنوایی          30

2-13-1-علل افت شنوایی     30

2-13-2-مشخصات دستگاه شنوایی انسان و حیوانات         31

2-13-3-کم شنوایی مادرزادی و ارتباط آن با توسعه گفتار   31

2-13-4-عوامل موثر در تعیین محل تحصیل کودک کم شنوا           31

2-13-5-کشف و مداخله زودهنگام شنوایی         34

2-14-آشنایی با کودکان و دانش آموزان معلول جسمی_حرکتی         35

2-14-1- مقدمه     35

2-14-2-تعاریف   35

2-14-3- شیوع     36

2-14-4- سبب شناشی         36

2-14-5-طبقه بندی            36

2-15-ویژگی های کودکان معلول جسمی– حرکتی            38

2-15-1-ملاحظات آموزشی 39

2-16-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم شنوا و ناشنوا    40

2-16-1-مقدمه      40

2-16-2-تعریف    40

2-16-3- شیوع     41

2-16-4- سبب شناسی         41

2-17-وی‍ژگی های کودکان دارای آسیب شنوایی   41

2-17-1- انواع افت شنوایی  41

2-17-2-ملاحظات آموزشی  42

2-18-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم بینا ونابینا        43

2-18-1-طبقه بندی            43

2-18-2-کودکان و دانش آموزان کم بینا (آسیب دیدگی خفیف تا متوسط بینایی)  43

2-18-3-کودکان و دانش آموزان نابینا(آسیب دیدگی شدید تا عمیق بینایی)        43

2-18-4- درصد شیوع        44

2-18-5- سبب شناسی         44

2-18-6-برنامه آموزشی      44

2-18-7-ملاحظات آموزشی  45

2-18-8-روش های آموزشی 45

2-19-پیشینه پژوهش          46

2-19-1-پژوهش های داخل کشور       46

2-19-3-مطالعات آموزش فراگیر        51

2-20-ضرورت تعمیم فراگیر سازی آموزش در ایران        52

2-21-آسیب های احتمالی فرا روی فراگیر سازی 54

2-21-1-توانبخشی مبتنی برجامعه      54

2-22-آموزش و پرورش فراگیر          57

2-23-تفاوت فرهنگی          62

فصل سوم: روش پژوهش     

3-1- مقدمه          67

3-2- نوع پژوهش  67

3-3-روش تحقیق   67

3-4- روش جمع آوری اطلاعات         67

3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات          67

3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها       68

3-7-جامعه آماری  68

3-8- روش نمونه گیری       68

3-9- روش تعیین حجم نمونه 69

3-10- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش         70

3-10-1- اعتبار یا روایی     70

3-10-2- پایایی پژوهش       71

فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها       

4-1-مقدمه           74

4-2- یافته های توصیفی      74

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری         

5-1-خلاصه و نتیجه گیری   88

5-2- محدودیت های تحقیق   92

5-3-پیشنهادات پژوهش        93

فهرست منابع فارسی           94

فهرست منابع غیر فارسی      96

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                    صفحه

جدول شماره 3-1. ضریب آلفای کرونباخ برای محاسبه پایایی ابزار سنجش       72

جدول 4-1- توزیع فراوانی گروههای سنی معلمان مورد مطالعه        74

جدول 4-2- توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان مورد مطالعه            75

جدول 4-3- توزیع فراوانی سطح تحصیلی پاسخگویان مورد مطالعه   76

جدول 4-4- توزیع فراوانی معلمان مورد مطالعه بر حسب میزان سابقه کاری    77

جدول4-5- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین مسایل ساختارمحیط آموزشی برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی(شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی)    79

جدول4-6- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین پذیرش توسط همسالان برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی(شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی)    80

جدول4-7- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین پذیرش توسط جامعه برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی( شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی)            81

جدول4-8- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین فرصت های آموزشی برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی( شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی)            82

جدول4-9- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین همکاری بین دانش آموزان برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی(شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی     83

جدول4-10- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین تسهیلات و امکانات اضافه بین دانش آموزان برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی(شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی)       84

4-11-خروجی¬آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین جهت مناسب بودن همسالان مدارس عادی به عنوان الگو-برداری برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی  (شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی)            85

4-12-خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین جهت استفاده از امکانات آموزشی برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی(شنوایی،بینایی و معلول جسمی حرکتی)     86

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                    صفحه

نمودار 4-1- توزیع فراوانی گروههای سنی معلمان مورد مطالعه       75

نمودار 4-2- توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان مورد مطالعه           76

نمودار 4-3- توزیع فراوانی سطح تحصیلی پاسخگویان مورد مطالعه  77

نمودار4-4- توزیع فراوانی معلمان مورد مطالعه بر حسب میزان سابقه کار       78

 

چکیده:

      هدف از پژوهش حاضر به بررسی ارزشیابی برنامه ریزی آموزشی تلفیقی- فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی حرکتی در استان خوزستان می باشد. این پژوهش  یک بررسی زمینه یابی است جامعه آماری آن برنامه تلفیقی فراگیر در استان خوزستان و حجم نمونه مقتضی بر اساس فرمول کوکران ، 60 نفر از معلمین تعیین شده است.ابزار پژوهش در این پژوهش پرسشنامه محقق یافته است.

اعتبار این پرسشنامه از نوع صوری بوده و ضریب آلفای کرانباخ برابر با 76/0 بدست آمده است.در این پژوهش بنا برهدف 8 سوال مطرح گردیده است و در کل این پژوهش بدنبال بررسی این سوالات بوده است .در این تحقیق از آزمون های t تک نمونه ای و تحلیل واریانس یک طرفه استفاده شده است. در کلیه سوالات نتایج تاثیر گذار بودن عوامل بر کودکان آسیب پذیر تایید شد اما در کلیه عوامل در زمینه تفاوت میزان تاثیر در کودکان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی–حرکتی تفاوتی مشاهده نشده است.

 

واژگان کلیدی: تلفیقی- فراگیر،آسیب دیده شنوایی،آسیب دیده بینایی، آسیب دیده معلول جسمی- حرکتی

قیمت محصول : 80000 تومان

دانلود
تاریخ ارسال: یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت 10:05 | نویسنده: علی | چاپ مطلب
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس
عطر - عطر گیرنده دیجیتال موبایل خرید اینترنتی تک سبد گیرنده دیجیتال موبایل خرید دانگل براوو دانگل ezcast گن لاغری گن لاغری میس بلت عینک ریبن اصل خرید hot shaper خرید لیوان لنزی ساخت وبلاگ فروش گوش پاکن برقی لباس زنانه ساعت مچی ارزان هاست لینوکس خرید کیف اسباب بازی مگامایند 19500 تومان مونوپاد دستکش جادویی سیلور تاچ مونوپاد حرفه ای ساعت دیواری فانتزی کارواش خانگی خرید مونوپاد ارزان خرید لباس زنانه فروش فانی بافت خرید ساعت دیواری مدرن پاور بانک همراه اتو موی پرو ویو prowave چراغ جادویی لایت آپ light up عینک آفتابی مارک فانتوم جادویی خرید مونوپاد با ضمانت فروشگاه خرید ساعت دیواری خرید گن لاغری مردانه شلوار ساپورت عینک آفتابی پلیس دستگیره آشپزخانه سیلیکونی خرید ساعت مچی کاسیو ساعت مچی کاسیو عینک آفتابی مردانه توپ هاور بال hover ball ساخت وبلاگ رایگان دوره آموزشی| کلاس| بازرسی فنی| جوش| پایپینگ| رنگ - دوره بازرسی جوش پایپینگ مدرک معتبر و بین المللی گواهینامه رنگ و سندبلاست تبادل لینک طراحی فروشگاه اینترنتی - طراحی فروشگاه اینترنتی خرید اینترنتی جدیدترین محصولات - خرید اینترنتی جدیدترین محصولات گیره کوچک کننده بینی - گیره کوچک کننده بینی تم باکس Theme Box - تم باکس Theme Box خرید عینک آفتابی - خرید عینک آفتابی خرید محصولات پرفروش - خرید محصولات پرفروش سایت بیوگرافی - سایت بیوگرافی تبادل لینک - تبادل لینک سایت تبادل لینک - سایت تبادل لینک فروشگاه تی شرت و پلیور خرید ساعت مچی شرکت نورپردازی خرید آنلاین کتاب خرید ساعت مچی فروش کفش دخترانه و کتانی پسرانه خرید ساعت دیواری تلویزیون شهری تبادل لینک بیوگرافی و زندگینامه بزرگان سایت سرگرمی - سایت سرگرمی خبرگزاری کارون - پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کارون سیستم افزایش بازدید 1100011 - افزایش بازدید با قرار دادن کد خرید اینترنتی گن ساعت شنی - خرید اینترنتی گن ساعت شنی سلطان موزیک - بزرگترین مرجع موسیقی جهان تبادل لینک - تبادل لینک سایت بیوگرافی - سایت بیوگرافی خرید کمربند میس بلت - خرید کمربند میس بلت 98 پست خرید پستـی عینک آفتابی زنانه و مردانه پاور بانک ارزان ثبت آگهی و تبلیغ - درج آگهی- درج تبلیغ - ثبت رایگان اطلاعات شغلی